Post by sponocevthahe on Feb 19, 2022 11:24:49 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hit Master 3D - Knife Assassin ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hit Master 3D - Knife Assassin IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkte bron ▞▞▞
▞▞▞ Hit Master 3D - Knife Assassin 2022 version ▞▞▞
Leuke kejm
vast op niveau 48 bewoog niet. Maar is leuk om te spelen.
Deze game is geweldig en voor iedereen die genoeg heeft van advertenties, zet je de vliegtuigmodus aan, hij verwijdert de advertenties
हिट मास्टर 3डी: चाकू हत्यारा कार्रवाई rwp
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😀😀😀😀😀😀😀😀
Dumb Ways to Die ミニゲーム kgm
Het beste!!!!!!
Heb dit spel gespeeld tot lvl40, wat een drama, geen uitdaging, saaie graphics, na ieder lvl reclame, zonde en geen aanrader
Typische Idol-games doen een niveau 30 seconden aan advertenties, je wilt iets van 30 seconden aan advertenties
Hit Master 3D - Knife Assassin Akció fply
Deze app is heel leuk ik begin met de spell altijd spelen
Het is leuk om te spelen, maar het is veel te gemakkelijk, zelfs nadat je alles hebt gekocht en level 151 hebt bereikt, is het nog steeds te gemakkelijk, misschien meer vijandelijke treffers of iets om de moeilijkheidsgraad te vergroten, anders is het geen echte uitdaging.
Dit spel is het slechtste spel dat ik ooit heb gezien. Na het downloaden van het spel. Het begint te crashen. Na de 15e poging besloot ik het te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het heeft dezelfde crash als eerder.😤😤😡😡
Telkens als je een level passeert, voeg je een add toe. Goed spel maar veel te veel advertenties.
Ook al zijn er advertenties. Deze game is echt vermakelijk en een geweldige tijdmoordenaar!
Ik hou van het spel, maar het is veel te gemakkelijk, dus als je de moeilijkheidsgraad kunt verhogen omdat ik op niveau 400 zit en ik heb niet de minste moeilijkheidsgraad zien toenemen, dus verander het alsjeblieft naar een heel hoge en heel moeilijke moeilijkheid, bedankt Jij
Het is een goed spel, maar mensen blijven beweren dat het een moeilijk spel is omdat het niet laadt, maar het gaat over hun apparaten, zeg gewoon niet nuttig, maar als het op je apparaat gebeurt, is het gewoon een apparaat Ik speelde het op een oude telefoon en het werken
Het is een leuk spel, maar voor veel advertenties is er na elke ronde een advertentie
Veel te veel advertenties. Het spel moet leuk zijn, het is nooit leuk als je talloze advertenties krijgt.
Op zich wel grappig maar zo verschrikkelijk makkelijk. Ik ben bij level 40 gestopt. Ik snap dat hij makkelijk is in het begin maar er zit totaal geen opbouw in qua moeilijkheidsgraad, het blijft hetzelfde. Als dat gefixt word 4 sterren (5 sterren is perfect en dat bestaat niet) maar hierom dus 2.
Het is goed, maar er zou meer hard moeten zijn, we geven ze gewoon een hoofdschot en ze sterven, er moeten wapens zijn en meer vechtdingen
Speel met de vliegtuigmodus aan. Geen advertenties! Maar je krijgt ook geen items. Maar dat is prima, de meeste items zijn cosmetica en de stat-boosts voegen nauwelijks iets toe aan de gameplay, dus ja.
Hit Master 3D Bıçaklı Suikast Aksiyon ciu
Super leuk
Washing machines and dryer combo, Tuff top bloemfontein ...
Viersterrenafbeeldingen misschien verbeterd
Download Hit Master 3D: Knife Assassin [v1.5.2] APK Mod voor ...
Erg leuk :-) en ja hun advertenties, maar het is nog steeds leuk.
Geweldig spel. Goede grafiek. Best grappig
Wordt snel saai. Te makkelijk
Heel leuk iedereen moet dit spelen
Had een uiterlijke lichaamservaring vanwege deze game die je gewoon kon spelen
Goeie spel
Ik geef dit drie sterren omdat (1) er VEEL te veel advertenties zijn en het spel gewoon moeilijk te spelen is. En (2) het is gewoon veel te gemakkelijk Los dit op
Hit Master 3D Knife Assassin 1.5.1 MOD Onbeperkt geld - APK Home
Dus ik heb hier een paar problemen mee, hoewel de game goed is, heb ik een leegte opgemerkt over seksisme van vrouwelijke vijanden? Mogelijk
Ik vind dit geweldig, het kan me niet schelen of je advertenties hebt, maar je kunt je wifi uitschakelen als je geen advertenties wilt
Hit Master 3D - Knife Assassin Action ezp
Ik hou van dit spel, maar een beetje teleurgesteld, want elk niveau is zo gemakkelijk dat je het uitdagender zou kunnen maken
Leuk, niet veel advertenties, maar het neemt veel ruimte in beslag
Jongens, jullie kunnen advertenties verwijderen door het internet van je apparaat te sluiten
Ik vind deze app leuk, maar deze app heeft 2 problemen 1: je doodt gewoon vijanden 2: alle wapens zijn hetzelfde IK WIL: maak het multiplayer en maak meer vijanden doe ook een PvP-podium Dat is alles Bedankt Ik hoop dat mijn wens uitkomt op de volgende update
Ik hou van de manier van spelen, maar als het 90 is, maakt het niet uit voor iemand die een goed idee heeft van wat hij eraan moet doen en hoe hij het als een goed idee voor mij kan laten klinken en ik denk dat het een goed idee is idee om een leuke tijd te hebben met jou en je familie en vrienden met jou en mij en ik help je hier ook graag mee
Te lang duurt het om te downloaden
leuk spel het is een kopie van ze allemaal kloppen, maar veel betere geluiden en zo veel beter dan ze allemaal kloppen
sitemap.xml - MijnGame
Herunterladen Hit Master 3D: Knife Assassin App 1.3.0 op je mobiel gratis online bij WorldsApps. ... Die app ist kompatibel mit iOS 10.0 oder später.